Loveless Valentine's? Dating-app-registraties dalen met 485% in de Verenigde Staten en Canada

Loveless Valentine's? Dating-app-registraties dalen met 485% in de Verenigde Staten en Canada

maart 7, 2019 0 Door admin

 

studie van 15 miljoen dating-app-installaties in het afgelopen jaar, waarbij de datingsnelheid van app-registraties met 485% is gedaald, terwijl het abonnement- of aankooptarief met 40% is gedaald. Dat betekent dat terwijl mensen nog steeds een aantal dating-apps installeren, ze niet de volledige ervaring consumeren, als je begrijpt wat ik bedoel.

Getty

Of iedereen die de speciale persoon wil vinden die al iemand heeft, of de rest van ons is gewoon te goedkoop.

“Noord-Amerika heeft misschien de top Tinder bereikt”, zegt een rapport van Liftoff , dat de gegevens heeft verzameld. “Als waarschijnlijk een van de meest volwassen mobiele landschappen wereldwijd, kan de verzadiging van de markt zijn tol eisen.”

Er is echter een regio die mogelijk nieuw terrein is voor daten met een mobiele functie.

De smartphone-bezitters van Latijns-Amerika laden volgens het rapport full-speed in mobiel daten. Hoewel het aantal absurd lijkt, zijn ‘abonnement- en aankooppercentages omhooggeschoten met meer dan 12.088 procent’, zegt Liftoff. Een aantal dat zo hoog is, is waarschijnlijk niet volledig te wijten aan een verandering van het gedrag van de consument. Het is waarschijnlijk ook een gebrek aan gegevens van voorgaande jaren.

Maar toch, er is duidelijk iets heel gedenkwaardigs aan het gebeuren in Latijns-Amerika.

Trouwens, als u op zoek bent naar een partner met geld, wilt u misschien weten wat voor soort telefoon hij of zij gebruikt. Volgens de gegevens zijn Android-gebruikers goedkoper dan iPhone-gebruikers, tenminste in termen van dating-apps. IPhone-bezitters abonneren of kopen 2,8% van de tijd in een dating-app, maar slechts 1,69% van de Android-bezitters betalen.

(Android-bezitters kunnen reageren: iPhone-gebruikers zijn simpeler wanhopig.)

Een ander inzicht uit het rapport:

Mannen worden nu meer betrokken bij dating-apps. Ze registreren zich met een iets hoger percentage en abonneren zich op diensten iets meer dan vrouwen na vorig jaar.

“Beide geslachten voelen zich op hun gemak bij het betalen van de rekening voor een positieve datingervaring”, zegt het rapport.

Gelijkheid kan hier eindelijk zijn, althans in dit ene kleine deel van de moderne datingervaring.

“>

Valentijnsdag 2019 was misschien niet zo romantisch als vorig jaar. Minder mensen registreren zich voor apps zoals Tinder, Match, PlentyOfFish en OkCupid.

Tenminste in de VS en Canada.

Volgens een onderzoek van 15 miljoen dating-app-installaties in het afgelopen jaar is het daten van app-registratiegegevens met 485% gedaald, terwijl het abonnement of aankooptarief met 40% is gedaald. Dat betekent dat terwijl mensen nog steeds een aantal dating-apps installeren, ze niet de volledige ervaring consumeren, als je begrijpt wat ik bedoel.

Of iedereen die de speciale persoon wil vinden die al iemand heeft, of de rest van ons is gewoon te goedkoop.

“Noord-Amerika heeft misschien de top Tinder bereikt”, zegt een rapport van Liftoff , dat de gegevens heeft verzameld. “Als waarschijnlijk een van de meest volwassen mobiele landschappen wereldwijd, kan de verzadiging van de markt zijn tol eisen.”

Er is echter een regio die mogelijk nieuw terrein is voor daten met een mobiele functie.

De smartphone-bezitters van Latijns-Amerika laden volgens het rapport full-speed in mobiel daten. Hoewel het aantal absurd lijkt, zijn ‘abonnement- en aankooppercentages omhooggeschoten met meer dan 12.088 procent’, zegt Liftoff. Een aantal dat zo hoog is, is waarschijnlijk niet volledig te wijten aan een verandering van het gedrag van de consument. Het is waarschijnlijk ook een gebrek aan gegevens van voorgaande jaren.

Maar toch, er is duidelijk iets heel gedenkwaardigs aan het gebeuren in Latijns-Amerika.

Trouwens, als u op zoek bent naar een partner met geld, wilt u misschien weten wat voor soort telefoon hij of zij gebruikt. Volgens de gegevens zijn Android-gebruikers goedkoper dan iPhone-gebruikers, tenminste in termen van dating-apps. IPhone-bezitters abonneren of kopen 2,8% van de tijd in een dating-app, maar slechts 1,69% van de Android-bezitters betalen.

(Android-bezitters kunnen reageren: iPhone-gebruikers zijn simpeler wanhopig.)

Een ander inzicht uit het rapport:

Mannen worden nu meer betrokken bij dating-apps. Ze registreren zich met een iets hoger percentage en abonneren zich op diensten iets meer dan vrouwen na vorig jaar.

“Beide geslachten voelen zich op hun gemak bij het betalen van de rekening voor een positieve datingervaring”, zegt het rapport.

Gelijkheid kan hier eindelijk zijn, althans in dit ene kleine deel van de moderne datingervaring.

bron