De koelkast-gebaseerde dating-app van Samsung: Refrigerdating

De koelkast-gebaseerde dating-app van Samsung: Refrigerdating

maart 11, 2019 0 Door admin

 

1. Eten, matchen, liefde

In een wereld waar 1 op de 3 huwelijken online begint … en langer duurt, zijn Tinder en Bumble blijkbaar niet genoeg om liefde te vinden. Als onderdeel van een promotie-plug voor Samsung’s nieuwe slimme koelkast, lanceert het bedrijf een dating-app, Refrigerdating. Volgens Samsung is Refrigerdating een service die mensen op basis van de inhoud in hun koelkast koppelt. Het enige wat u hoeft te doen is de app openen en een foto van de binnenkant van uw koelkast maken. Samsung adviseert om niet van tevoren op te ruimen omdat ‘valsspelen en relaties niet goed samengaan’. Gebruikers kunnen vervolgens naar rechts of links vegen op basis van de inhoud van de koelkast van iemand anders. Voor degenen die het $ 4K-apparaat niet hebben, kun je de app nog steeds gebruiken door een foto rechtstreeks van je camera te maken. Denk je nog steeds dat het een gimmick is? Samsung heeft zelfs met een relatiedeskundige gewerkt bij het maken van de app. “Voedsel is tegenwoordig echt een deel van onze levensstijl, en er zijn zoveel nuances in voeding – er zijn mensen die glutenvrij of veganistisch zijn – en vaak worden ze [het meest begrepen] door iemand die ook dat dieet heeft” zei Laurie Davis, een online datingcoach en auteur van het boek Love @ First Click. Hé, loopt je koelkast? Dan kun je er maar beter mee matchen.

(Bron: The Hustle , CNET )

2. Amazon heroverweegt NY HQ locatie

Vorig jaar debatteerde Amazon over de locatie waar ze hun nieuwe hoofdkwartier wilden plaatsen. Ze besloten uiteindelijk de wijk Queens buiten New York City en hebben sindsdien oppositie voor de beslissing. Aanvankelijk aangekondigd als een “economische triomf” door Gov. Andrew M. Cuomo en burgemeester Bill de Blasio, wordt het besluit nu geconfronteerd met tegenspoed van een paar gekozen functionarissen en belangengroepen. In de afgelopen paar weken “nomineerde de Senaat van de staat [zelfs] een openhartige criticus van de Amazone tot een staatsraad, waar hij mogelijk een veto kon uitspreken over de deal.” Amazon herziet mogelijk de deal en op zoek naar een paar alternatieven, zoals de meer gastvrije Virginia en Tennessee verklaart. Niettemin huurde Amazon een lobbyfirma en een PR-bedrijf in New York in en adverteerde onlangs voor een ‘senior community affairs manager’ om zich te richten op het ontwikkelen van een positieve samenwerking met lokale belanghebbenden, gemeenschapsgroepen en non-profitorganisaties. ‘ Het is nog niet gekocht en definitieve goedkeuring voor de staat New York is niet verschuldigd tot 2020, Amazon zou gemakkelijk zijn belofte van 25K nieuwe banen naar een andere locatie kunnen verplaatsen. Helaas voor de technologiegigant, is het incentivespakket van $ 3B van New York misschien te goed om waar te zijn.

(Bron: The Washington Post , USA Today )

3. Apples uitbetaling aan een 14-jarige

Weet je nog vorige maand toen een 14-jarige een FaceTime-bug ontdekte in de software van Apple, waardoor gebruikers konden luisteren en hun vrienden konden bekijken via hun camera aan de voorkant zonder dat ze ooit de oproep hadden beantwoord? Welnu, blijkt, Apple kent die (AKA-bugbounty-jagers) toe die beveiligingslekken in de iOS-software van Apple ontdekken en rapporteren. De niet-zo-premiejager, Grant Thompson, is een 14-jarige middelbare scholier die deze FaceTime-bug aanvankelijk ontdekte tijdens een gameavond met vrienden. Apple rapporteerde aan The Verge dat “het de Thompson-familie compenseert voor het ontdekken van de kwetsbaarheid en een aanvullend geschenk biedt om het collegegeld van Grant Thompson te financieren.” Een exact bedrag wordt niet gegeven, maar in het verleden heeft Apple wel $ 200.000 aangeboden voor beveiligingsonderzoekers. De bug is vorige week verholpen door de nieuwste iOS 12.1.4-update.

(Bron: The Hustle , The Verge )

___

Hoe effectieve eCommerce productfilters te maken
Volgens TimeTrade verlaat 90% van de shoppers met lege handen als ze niet de hulp kunnen vinden die ze nodig hebben. WooCommerce ontdekte dat 75% van de klanten een site zal verlaten als ze niet vinden wat ze zoeken in 15 seconden. Er zijn een aantal strategieën die ervoor zorgt dat uw website product filters blijven zowel gebruiksvriendelijk en SEO-vriendelijk hier .

Verwant

bron